Friday, November 21, 2008

Budak Pink..

Hari ni trlewat skit.. hujan lbt..sib bos dua2 xde, meeting.. lgpon musim cuti sekolah aku b/fast umah mak.. slalu kt opis jer.. time adik2 ader ni leh la mkn sama2.. cewah.. smpai opis kol 10.00 sbb hujan lebat giler, x nmpk jln.. kt pasir hor air dah ada atas jln.. lunch mkn kopok grg n kuih lapis jer.. sbb pg dh mkn ns kerabu.. kol 2.30 abah mai amik bwk pi pej lawyer.. nk pi sign aggrmnt umah.. umah abah nama aku. hubby aku dh pi sign pg td.. pi asing2 sbb sume ader keje.. abah mai ngn mak n balqis, amalin adik aku yg pompuan tu jaga. kbtlan dia balik semlm.. nk bwk hujan2 sian lak.. pejbt lawyer tu lawa giler.. mak aku kata pi la tnya kot2 ader kosong.. ader ke patut.. he he..

Photobucket

Photobucket

ni br amik td.. otw nk pi opis lawyer.. lama x amik gmbo dia.. nmpk pgang hp trus sengih.. he he.. skang dia dh kenal wrna pink.. hari2 nk pkai baju pink, suar pink.. tgk la baju dia, pink, sweater pink.. eeiii.. td kt kedai nmpk basikal, dia tunjuk..ibu nk ikal pim..(nak basikal pink la tu..) x pndai sebut betul lg.. kalo bc abc time huruf M tu aku ajar M..dia sebut N.. aku kata la M tutup mulut.. dia pon sebut N dan trus tutup mulut dia ngn tgn.. he he.. silap fhm anakku ni.. sian nk ikut aku naik opis td.. siap wt muka sedey tu.. xleh la sayng.. ibu keje.. lgpon x tau kol bape balik... mgkin 9.00 pm masih kt opis kot..

No comments: