Thursday, June 17, 2010

Sehari dgn Amalin

Minggu lps balqis ikut nenek n atuk pi shah alam..
amik adik pompuan aku yg abis study kt uitm..
aku x ikut sbb x muat keta, brg adik bykkkk...

Lyn pic dlu..

Ni pagi selasa, sblm bertolak..
Org dok sibuk angkt brg msuk keta dia leh tercongok dpn tv..

Lyn cartoon dlu smbil pgang berus n ubat gigi.. heheheh..




Sblm bertolak harus pose dlu..


Lps diorg pegi, aku n Amalin pon berdesup siap2.. heheh..

Kami nk pi jenguk baby..
member br bersalin, pi bli adiah dlu..
pastu trus ke pasir mas..

lps tgk baby singgah opis dlu..
ada keje skit lom settle..
pastu byr umah lak..
kol 4 br balik..

singgah bli air jap, dahaga giler panas2 la ni..


Dahaga betul anak ibu ni..
Dia minum air ni smpai trtido..
tp straw elok jer kt mulut, aku pon cpt2 cbut..
tkut tercucuk dlm mulut jer..

smpai umah kol 5 tu..
kuar umah pg tu kol 10 am..
sbb peyed, x kisah nk solat..
tu yg best merewang ngn amalin..


smpai umah mak, trus amalin bgun.. x nk tdo lak dia..
dlm keta kemain ngntuk..

dok main menan msk2 pizza..
smpat lg mengepow aku.. huhuhu..

jemput mkn pizza sume.. hik hik..
aku lyn citer indon kol 5.30 kt tv9..
tgk kt umah mak, umah aku xde org.. mls nk balik..
umah mak ada adik lelaki, leh jg amalin..
aku leh tgk tv tnpa gangguan.. ekekekek..
(padahal umah aku sblh umah jer.. hahahah..)

mlm tu, letak jer kepala trus dia lena..
sian sungguh kt amalin.. letih ikut ibu..

aku amik cuti 2 hr.. esoknya kami rehat2 kt umah..
x larat hari2 kuar umah..
ngn musim panas nye skang.. huhuhu..

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

amboi seronok laa amalin dpt gi ikut gi shah alam.....dpt jalan2 yeak....heheeheh....

mau tak penat sha, dgn panasnyer....walalupun dok dlm keter jek, tetap penat wooo...

ammi said...

hui amalain jalan sakan..weh mek..mana mu beli little tikes nyer kereta tu??

Mummyaza said...

salam singgah ... tomei nank2 dara .. heheh .. follow u

shabiela said...

lieya, balqis la.. heheheh.. amalin kena tggal sbb kdg2 nk nyusu bdn.. balqis mmg slalu ikut nenek dia gi mana2..

panas kan skang.. slalu lunch dkat2 opis jer.. mls nk drive panas2.. huhuhu..

shabiela said...

hobi amalin jln2 naik keta.. hehehe.. ammi, ku bli second hand jer kat bundletoys.. add blog dia ada dlm bloglist sha.

shabiela said...

salam suhaiza.. thanks.. salam kenal..:)