Thursday, January 15, 2009

Tag dari Kak Bim

5 perkara yang semua x tau pasal aku..

1. Garang
Ramai kata tgk muka lembut, tp sbnarnya mudah marah n mudah sejuk.

2. Sensitif
Sgt sensitif. Xleh tinggi suara or tegur skit mula la nk nngis.. he he.. kalo tgk citer sedih, org tua yg x berdaya.. ape2 la yg menyentuh hati mudah sgt nngis.. Bos tegur skit mula la, tp dpn dia cover la dlu.. pastu meleleh jer.. Kdg2 kalo marah sgt kt seseorg pon leh nngis. Letih tahap gaban pon nangis.. leh la nk jd ratu airmata kot.. wah wah wah..

3. Penakut
Aku ni penakut sbnarnya.. kalo tgk tv menyeramkan.. tgk sblh mata jer.. kalo xpon tukar channel lain.. x sanggup aku.. kalo bwk keta mlm2 balik keje x tgk dah cermin pandang belakang.. tingat citer tu.. sbb tu mls nk ajar tgk.. lgpon mlm2 kena bgun wat susu anak, so baik elakkan dr tgk.. kalo bgun mlm hbis sume lampu dipasang kekekek..

4. Kuat Jeles
Jgn x tau, aku ni kuat jeles.. sblm ni ok jer.. lps ada kes terus kena berhati2.. xmo pisang berbuah 2 kali.. hb dh tobat pon aku tetap jeles.. nak pi kedai kt umah pon suruh dia bwk balqis.. ape2 balqis leh report.. he he.. leh ker?

5. Suka memasak, menjahit
Aku ni kalo ader masa mmg suka masak n jahit.. tp sbb kesibukan melampau ngn anak kecik lg yg suka kacau sumenya trbatas.. suka tp x pndai.. heheheh.. cam memasak, suka wpon x pndai tp hb kurang mkn. Tu yg jrg masak tu.. lgpon nk cuba resepi pelik2 hb x mkn, sbb tu mls nk mencuba.. cewah.. alasan.. he he he..

2 comments:

Anonymous said...

hehe..tq sbb jawab tag yer.yg kelakar nyer garang tu ..mcm tak caye je kan..dh tu penakut ..kalau dah garang,kene la berani ..ehehe..

shabiela said...

tu la, kemain lg garang.. tp penakut.. he he..