Sunday, January 18, 2009

Buang tebiat kot..


Hb aku buang tebiat kot. xpernah2 blikan brg kemas kt aku. ms cintan cintun tu skali jer bli subang. tu pon aku mintak.. he he.. kalo x mintk dia xkan bg.. rntai ni dia bli sbb nk amik hati aku kot.. mana x geram, aku booking bilik siap2 nk pi bukit merah CNY ni dia leh kata CANCELLL!!! geram tau.. sbb cancel ader la org tu citer kata kt hb aku smpai dia leh cancel. dia xleh pi, dok sibuk citer2 smpai kami pon xleh pi.. geram tol.. 1 hr aku xberckp ngn hb, geram x hbis lg.. mlm tu balik keje dia suruh aku pusing blkg. aku pusing dia pkaikan rntai kt aku.. he he.. nk ketawa pon ader.. murah jer.. rntai bensen.. tu pon dia xpndai pilih. dia kata nk pesen trbaru.. pilih la labuh skit kan.. he he.. aku siap ckp lg, esok2 kita gaduh lg nak, pastu abg bg gelang lak.. hb aku kata, byk la cantik.. he he..aku ni, hb bg terima jer la.. THANKS ABANG..

5 comments:

~ sHa ~ said...

fulamak..gaduh2 dpt rantaiiii?? best betol.aahahaha.kalau bim gaduh ngan hubby,mimpi la nak dpt ape2,dpt dia majuk je la.hehe.

m@ said...

wah..dh tgok:)canteek sha.

shabiela said...

ma, cantik tp kecik la..

kak bim, mmg sblm ni dpt majuk dia.. hr tu jer dpt rntai.. he he.. ngigau kot..

LIN ARIFF said...

perghh shaaa kalo ini mcm hari2 gaduh satu bdn penuh ngan mass ekekekekeke

shabiela said...

bankrap hb sha..kekekkek