Monday, November 17, 2008

Adoi la anak-anakku...

Nak luah perasan kt blog aku ni jap.. cewah.. mlm td dua badik tu wt perangai lg uwaaa.. ni kali kedua.. kali pertama hr khamis br ni.. bygkan dua badik ni tdo kol 4.30 am.. uwaa.. nk nngis aku.. sib baik esoknya off day.. pas subuh continue smpai kol 10.00++. aku la, dua badik tu 11.00++ br bgun.. sakit kepala x soh citer..

ni mlm td mrk tdo kol 3.30++.. mula2 balqis tdo kol 12.00++ smbil tgk mr bean dia. pastu aku n amalin pon tdo. kol 1.00++ am balqis bgun. nngis sbb aku tutup mr bean dia. aku bukak cd, dia ajak aku tgk skali.. smpai trtdo aku dpn tv, tersedar amalin lak nngis nk susu. pastu dua badik tu leh main dpn tv.. eiii.. aku pon smbil jg mrk smbil tdo2 ayam jer..

pastu dkat 4.30 am aku msuk bilik.. dua badik tu ikut. balqis nngis nk pi umah nenek. kol 4 pg nk kuar, biar tak pi pon.. amalin ku kasi nenen.. trus trtdo kami 3 banak.. lps subuh smbung tdo smpai kol 8.00 am.. xpi ngn hb sbb dia pi awal.. aku ngntuk lg.. lgpon nk pi kdai emas jap, repair rntai balqis yg putus... ms aku hntar dua badik umah mak, balqis smbg tdo.. amalin jer dh bgun tp nguap lg..

sib baik kepala aku ok, x pening.. kalo x mc la aku hr ni.. he he..cuma letih bdn jer.. ku gagahkan gak sbb keje manyak... tp kalo dpt tdo, bestnya....eeiiiiiiiii

No comments: