Tuesday, September 21, 2010

Cerita raya...


Wpon dah lepas br ni ada kesempatan update..
Keje masyaAllah, menimbun.. ni pon x siap2.. lg.. ada skit lg..

*

*

*

*

*

tgk la, dvsr yg perlu aku check, n nk klipkan skali yg akan diprint..
blm trmasuk yg kena key in dlm kompter.. nngis mak...


ni pic mlm sblm balik raya kg hb..
Amalin melecur kt tapak tgn, meraung tu..
tobat dia xse main lg.. heheheh...
Aku pon x bli dah, tkut jd lg.. sian dia..
kami balik lepas zohor ptg raya. Kol 2 ++ bertolak.. kol 4++ smpai..
Terkejut mertua aku tgk kami smpai awal, slalu mlm raya..
Aku amik cuti sbnrnya, kalo tidak kol 11 pm br smpai.. heheh...


Ni ms kt Kuala Krai.. Keta tu sume dr jln G/Musang..
Berderet2 keta mghala ke kb.. x sggup nk tgk.. huhuhu...

Ni mlm raya, kakak2 hb sume balik...
Suka Balqis n Amalin dpt main ngn sepupu diorg..
Bukan senang nk kumpul reramai gini..
Time Raya jer la..

Pic again...


Pagi raya lps hb balik solat raya, take pic sekeping, pastu pi jln2 umah depan tu jer..
Lps mkn2 dok umah, tggu tetamu mai..

Kakak2 hb petang n mlm tu dh balik..
kami raya ke2 pas zohor br bertolak balik..
Jln jgn ckp la, jem yg amat..
kami ikut shortcut.. sib hb mahir jln shortcut, kalo x mlm la br smpai..
dgn ujan n accident lg.. huhuhuhu...
x sggup nk drive time raya kt kelate ni.. huhuhu...

raya ke 3 member2 mai.. mkn mkn n mkn..
raya ke4 aku n hb dh keje..
rutin seperti biasa.. sekian... :)

No comments: