Thursday, July 8, 2010

Masalah3...

Dah jarang ku wat posting kt blog ni..
Dr stat bulan 6 smpai skang aku benar2 bz..
Masuk opis kol 9 pg, kol 8 pagi dh bertolak..
Kol 9 mlm br punch card balik, dekat kol 10 mlm br smpai..
Adussss.. letih sgt2.. bdn ni lembek jer rasa..
Nak cuti pon xleh smpai akhir bln 7 kata hq la..
Sbb skang tgh wt projek besar, sume xleh cuti..
Nak amik mc kesian lak yg nk gnti tmpat aku..huhu..

Setiap Jumaat sahaja dapur ku berasap, for lunch n dinner..
breakfast pon beli jer, letih giler..
Sib hb memahami, kalo tak, dh lama dia suh resign.. :)

Dalam kepala aku skang ni dok fikir stau benda jer..
Tahun dpn Balqis dh stat skul..
maybe anta Amalin skali, leh dia blaja berkawan..
Tp masalah skang saper nk amik diorg balik skul nnti..
Pagi aku leh tlg anta, balik kol 12 nnti?
hr tu nmpk van sekolah, tp utk sek ren jer..
Hb kata suruh cikgu dia anta balik, byr la upah..
Amboi, sedapnya dia cakap, nk sgt cikgu melayan.. huhuhu..
Dah la opis jauh ngn skul ni.. skul ni biasa jer..
Tp dekat ngn umah la..

Perlu ker aku resign utk amik n anta anak ke skul?
Tahun 2012 abah ader sbb dh pencen.
masalah nya utk thun 2011..
Resign utk setahun jer leh? hahahahah..
Hb kata awl lg nk pikir, tp aku kena ready awal2.. huhuhu..
Nenek lak dh lama x drive, dh penakut jdnya..
Maybe nenek diorg kena blajar drive balik?
Leh tggal keta aku, aku bwk keta hb pi keje..

Yessss........ balik ni paksa nenek drive.. muahahahahha..
alah, skul pon x smpai 2 km dr umah..:)

6 comments:

Nieza Ishak said...

tue la ..
lama tak kuar entry ...

aii peminat youu tau .. hahahah

shabiela said...

hahah.. thanks kak nieza, aii pon peminat you tau.. suka dgr citer ttg akak sekeluarga..:)

ana said...

tak pe sha...doa yang terbaik...insyaAllah...ada la jalan nnt Allah bagi...

☆ lieya latif ☆ said...

PENIN pale kan sha pikir hal mcm nie...kdg2 mmg rase nak resign jek.....takpe la sha, dok same2 ngan hubby, diskus dari hati ke hati...listkan pro n kontra...mudah-mudahan penyelesaian terbaik dpt dicapai....cecewah aku komen!

shabiela said...

kak niesya, thanks.. insyaAllah.. :)

shabiela said...

Lieya, heheheh.. thanks.. hr tu dh discuss.. hb kata tgk dlu cmno.. dia x kisah mkn tapau everyday.. tp anak2 la.. tgk keadaan cmno nnti.. :)