Thursday, July 22, 2010

Gelagat Amalin bgun tdo..

Slalu kalo aku nk gi keje jrg Amalin bgun..
Aku tggal dia tdo sorg kt umah..
Bila dia bgun, dia akan baring puas2 dlu..
Pastu dia akan pi umah nenek dia..
Tp nenek akan slalu tgk2 dia kt umah..
Kalo x bgun lg, nenek balik dlu..
1/2 jam pulak bg jenguk blk..

Pagi td aku pi keje lewat, dpt la amik pic dia..
Mmg slalu mcm ni..
Kalo aku pi awal, x dpt la tgk dia..

Duduk kt beranda umah.. ngadap umah nenek..
Dia akan duduk situ smpai puas br gerak..
Ada skali tu dia mamai lg kot, jatuh ke bwh.. dpn tu longkang..
Hb pon trus tutup longkang, tkut dia jatuh lg.. heheh..
Ada la 2-3 kali dia jatuh.. x nmpk kot, igt lntai rata.. :)

zoom skittttt.........

*

*

*

*

*
Mata pon x bukak betul lg.. heheh..
Amalin.... amalin.. cmno nk pi skul next year ni..


Lepas cium2 dia br aku gerak pi keje.. hehehe..
best cium dia masyam2.. kalo balqis dh xmo.. malu kot.. hahahah...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...monyok jek amalin....muke pun kelat lagi....mcm mia mija laa sha...kalo kejut pagi2 nak gi sekolah tu sure monyok hehehh....

bace tang jatuh tu lawak plak sha...mesti ade aura ngantuk2 tu lagi...tu yg leh jatuh tu....tapi bahaye tu....heheheeh..amalin...amalin...

shabiela said...

lieya, dia x puas tdo lg la tu.. heheheh.. tp Amalin ok, wpon ngntuk dia x nngis.. mood pon baik jer.. kalo kakak dia, asik nngis jer..

tu la lieya, dia igt lntai, tp dh smpai ke beranda luar.. pagi2 dh jatuh.. heheheh..

eynda said...

Alaaa...amalin macam sedih je sha nak pi keje :-)

shabiela said...

kak eynda, mmg dia sedih sokmo.. dia nk ikut sbnrnya, heheheh...