Monday, May 10, 2010

rendunya..

Tetiba tajuk rendu ni.. ekekek..

Rendunya nk update blog..
Skang makin bz.. makin bertmbah keje2..
nak update blog pon x smpat..
pic2 sume dh basi.. huhuhu..

kalo tgk dlm facebook sntiasa update status kan..
padahal smbil wt keje tu.. klik sana klik sini..

org tgk mcm la aku x de keje ekekek..

nnti ada ms aku update..
wpon basi aku tetap nk tepek pic yg lepas jugak..
x kira.. x kira.. ekekek..

tp aku tetap jenguk blog member2..
siap tinggal comment lg..
tu jer yg smpat.. hehehe..

nnti ada ms, aku buat entry trpnjg..
campur sume dlm 1,  heheh..

4 comments:

eynda said...

Macam akak jugak...sempat buat entry tapi tak sempat reply komen...blog kawan2 pun dah jarang jenguk...kat fb je aktif tu pun kekadang ada komen tak reply....bz sekarang ni....

shabiela said...

sama la kita ek.. tp entry akak tetap update.. sha jer yg trtgguh.. suka bc blog akak..:)

surirumah pon bz, kalo sha yg keje ni bertmbh2 la bz.. huhu..

☆ lieya latif ☆ said...

takpe sha, basi2 pun lieya nak tgk...up jek citer heheeheh

tu ar, busy manjang sha nie...tiap2 ari balik keje malam....sian plak lieya tgk...ape2 pun senyum sokmo okey!!~~

shabiela said...

lieya, thanks.. bz cm sha ni kalo gaji 10k kan best. ekekek..

sha senyum sokmo.. ptg karang kalo lewat br la stat masam je muka.. hahahah..