Thursday, March 25, 2010

Amalin merajukkkk..

Amalin skang kuat merajuk.. marah skit nngis, majuk..
Sbtu lps aku dok ngn dia jer..
So aku biarkan dia main, aku bc majalah..

Tiba2 dia mai kat aku gtau..
'Ibu, adik buat'..aku tnya 'buat aper?'
'Ni..' Dia tunjuk tmpt dia conteng..
Ayooo.. dia conteng sofa daaa...

Aku marah la dia.. Trus nngis majuk..
Aikk.. dh pndai majuk2..?
Aku lg la suka.. nyakat lg dia.. ekekek..

Tutup muka majuk tu.. ekekek..

nangis la konon..

Sempat paling tgk ibu.. ekekek..

Cakkkk...

Aku marah balik, dia nngis balik.. ekekek..
teruk tol ibu ni kan..

Nmpk ayah dia kt pagar trus mnjerit..
'Ayah!!!!! adik buat..'

12 comments:

Ana Suzana said...

perangai sama mcm apis la skrg..merajuk..melalak...nangess..gaduh dgn kakak dia..nangess.. melalakk..merajukk..huhuh

Ya ALiya said...

sebijik la macam anak lya,tak boleh ditegur,ditegur merajuk dan paling ganas di suka campak barang....

pompuan lak tu....

Shida said...

wah,dah pandai merajuk yer..kadang kita ni suke menyakat diaorang kan...sha,akak ada award nak bagi sha,amik kat blog akak yer..

shabiela said...

ana, sama la ngn amalin.. apis, x ensem la lelaki kuat majuk.. ekekek..

shabiela said...

alya, sama la.. kalo tgh pgang hp, dibaling nya hp tu.. hu hu.. ganas gak anak kita ni kan.. ekekek..

shabiela said...

kak shida, kuat majuk skang.. haah kan, kita suka nyakat.. heheh..

award, thanks kak.. nnti sha amik..:)

kakteh said...

Assalamualaikum.Amboi..amboi..amboi..sebelum anak ngadu,ibu ngadu dulu,ek? bagus! bagus! Bagus!Memanglah anak\anak sekarang suka bebenor ngajuk...anak2 akak dah besau2...sekarang ni suka pulak tengok cucu2 saudara merajuk..suka jugak nyakat depa tu..

iNa said...

alahai...kiut je anak dara sorang ni kuat majuk.. :)
Nabila skrg oun kuat majuk gak...tp mybe sbb nk dpt adik kan.. :)

☆ lieya latif ☆ said...

KEH KEH KEH ...merajuk ke ...comel laa sangat...budak2 ni merajuk suke tutup2 muke kan...geram jek kite tgk....terus bukan rase nak pujuk, tapi rase nak usik2 lagi biar die merajuk lagi.....heheeheh

comel sangat!!~~~

shabiela said...

wsalam kak teh.. budak2 merajuk cute kan..heheh..

ina, nabila kuat majuk ek skang.. nk dpt adik cmtu la.. heheh..

lieya, budak2 majuk sepesen je kot.. ekekek.. kita lak lg diorg majuk lg kuat nk nyakat.. teruk tol kan.. ha ha ha..

eynda said...

Comel...boleh bayangkan sebab hannah pun sebijik perangai gitu kalau merajuk...

shabiela said...

kak eynda, sama ek.. heheh..