Monday, August 3, 2009

Tudung ariani..

Tudung untuk mak

Tudung untuk aku

Jumaat lps g ariani, aku bli kt mak satu n aku satu.. tp aku punya dh selamat dirembat oleh adik aku.. balik umah baru pasan x sesuai ngn baju raya aku.. hu hu.. sesuai ngn kebaya dia, amik la.. pastu dia ajak g ariani lak, dia nk bli jugak.. dia bli 2 lai, n mak selai.. kat aku xnk belanja lak.. huh.. kedekut mu ek.. he he.. pembukaan less smpai sbln.. tdg adik xsmpt nk amik pic sbb dia dh slmt blk uitm shah alam.. yg dia less 15% dr rm115. yg mak atas tu pon sama, less 15% dr rm115, yg aku tu less 20% dr rm80.. aku xbli dh kali kedua pi ariani sbb aku rmbang mata.. baik aku bli online, pilihan skit ok la.. he he..

3 comments:

sweets said...

sha ...kak x g pun lagi...
kalu g mesti tergoda....hehehe

Some1...somewhere...somehow... said...

sha..henpon dh jpe ke..?

shabiela said...

kak sweets, tu sha mls nk pi, bukan trgoda, rmbg mata.. hu hu..

kak y, jumpa mlm tu gak.. bwh kusi keta hb.. heheh..