Sunday, July 26, 2009

keta oh keta..

rasa cam nk demam dr smlm lg.. sejuk2 je rs.. sakit tekak n selsema.. perut jrg2 dh sakit.. smlm sakit kepala, hr ni dh xde.. harap xdemam la.. mls nk g jumpa doc.. ha ha.. malas tau, bukan tkut.. setakat skit2 wt dunno jer..

nk citer psl keta hb ni.. petang jumaat stat keta hb nk gi pntai la pas asar.. stat2 x idop.. rupanya dh 10 hari x stat keta.. bateri la tu problm.. try guna wayer yg smbung bateri keta ngn bateri keta abah.. x idup gak.. dh kol 6 pm, lewat dh ni.. ajak hb bwk keta aku, dia xnk.. xpuas hati keta dia xidop.. aku n hb tolak keta dia kuar dr parking.. aku g amik keta aku n smbung wayer mcm td.. press minyk kuat2.. alhamdulillah.. idup.. trus gi pntai.. nk dkat smpai amalin lak munth.. sib baik xkena baju.. trus trtdo..

ms nk balik tu, stat keta x idup lak.. adoii.. nk bwk sgt keta hb.. pastu hb cuit ape ntah bwh stereng dia br idup.. gi isi minyk, tmpt minyak tu lak xleh bukak.. prblm lg.. amik kunci n korek tmpt minyk tu.. lama gak br leh.. he he.. on the way balik tu amalin muntah lg.. hbis baju aku.. sib nk balik dh.. hb aku bwk keta tau2 je la..huh..

esoknya igtkan keta dh ok, hb bwk keta aku g servis, ayah aku tlg charge bateri keta hb smntara aku bersiap nk g keje.. bwk keta ok la smpai opis.. ms nk balik aku rs x sedap hati jer.. turun bwh nk stat keta, adoiii... keta xidop.. col hb, dia tnya sapa ader kt opis? kbtlan budak store ader.. bg fon kt dia.. dia ckp ngn hb n cuit kt bwh stereng tu.. br idop.. alhamdulillah.. eeeiii.. tobat xnk bwk keta dia dh.. he he.. hb kata pasni 2-3 hr skali kena stat lah.. suruh aku lak tu.. mcm la aku smpat.. huh.. pg2 berperang ngn anak2 dlu.. br leh g keje.. mana nk smpat..

No comments: