Sunday, July 12, 2009

Jalan2..





Rabu lps amik cuti sbb pg nk bwk amalin pi klinik n kol 8 mlm anta adik aku ke stesen bas. dia br abis practikal, nk balik uitm shah alam. Mulanya abah aku nk anta, tp last minute xdpt cuti sbb sibuk nk ngundi, trpksa la aku yg anta..
aku ngn amalin g klinik smtara mak balqis n adik aku pi nyoping kt kedai baju sblh.. aku g kol 10, kol 11.30 br leh balik.. ramai giler org. ms nk amik ubt la tunggu lama sbb ramai org demam.. tkut aku bila tringtkan H1N1.. siap tu mak ajak g kfc, mkn sana la sbb xde org kt umah.. mls nk msk gak.. he he..
kol 12 br smpai, ngn jln jem nya.. budak2 ni sibuk nk main jer.. aku paksa mkn br la mkn.. balqis lak pi tumphkn air milo, abis baju dia.. geram tol aku.. amalin lak trlompat2 nk turun jln2.. nk mkn pon x kenyang.. aku xpernah lg bwk anak2 mkn kt kedai, 1st time la ni.. dlu ms kecik xpe, diam je lam stroller.. dh besau ni, adoii.. pasni tggu besau br leh kita mkn kt kedai ye anak2.. he he.. sblm balik main 1 round lg.. layan jer la.. lama x bwk diorang main2.. sejam kt sana aku ajak balik sbb tgk jln stat nk jem dh.. lunch time kan.. so.. lyn jer la gmbo ni..

1 comment:

iNa said...

happy nye diorg main kt playland....

Sha..
budak2 tgh lasak kan..hehe..
mmg mcm2 ragam...sabar je la melayan..