Sunday, July 5, 2009

cantik tak chaye?

gmbo ni adik aku mms kt aku.. trkezut tgk gmbo anak daraku.. adoi la.. dia leh amik mascara nenek dia n tonyoh kt muka.. tu lom kt tgn n kaki lg.. mula2 mak aku basuh ngn sabun, shower, syampu sume la.. x ilang.. pastu try guna minyak baby johnson.. baru la ilang.. lama gak nk leh ilang tu.. smpai merah2 kulit dia kena tonyoh.. xpsl2 kena gnti mascara baru kt nenek.. he he.. abah aku kata tgk ibu dia dok tonyoh muka, dia pon ikut gak.. mmg time aku mekap dua badik tu tadah muka dpn aku utk ditonyoh.. anak saper lg kalo bukan anak ibu.. hu hu..

4 comments:

sweets said...

dh nama nye ank pempuan...
nk bermascara jugak tu..hehehe

shabiela said...

tu la kak, mascara kalis air tu.. hu hu..

☆ lieya latif ☆ said...

alahai....comelnye.....abis satu muke dah dicontengnye ....jenuh nak bersihkan tu...same kes cam lieya jugak laaa....si damia tgk lieya pakai eyeliner, so die pun amik pen n conteng muke die....adoiyai.....mengikut ajek kejenye.....heheeheheh

shabiela said...

lieya, tu la.. mama borik anak rintik.. ha ha.. anak pompuan ngikut jer mama dia buat aper.. he he..