Tuesday, June 30, 2009

Tak sihat..

Semalam bgun tdo pening kepala, nk muntah, perut sebu n cirit birit.. mula2 xkuat lg, so g anta mak pi klinik app ngn doc, pastu aku balik umah ngn anak2.. tinggal mak kt klinik, nnti dia siap, dia col br gi amik lak.. knon nk g keje lewat skit.. smpai umah dok wat keje umah rs x sedap perut.. mandikan anak2 n tdo jap.. 2 badik tu lyn cartoon smbil main2.. mak col suh gi amik, bwk anak2.. balik umah tu rs makin pening.. tdo jap la, kot2 leh ilang pening.. igt kol 12 nk bgun trus g keje.. kol 12 tu sedar2 makin berat kepala.. sms bos mintk mc.. bos besar tnya nk leh baby kot? huish bos ni, kang masin mulut br tau.. dia gak yg susah nk cr pengganti aku selama 2 bln.. heheh.. tp mmg perut aku besar je nmpk.. haa??? mak aku kata nk leh baby kot.. uwaa... aku risau.. nk gi klinik x lrt nk drive.. kena tggu hb balik mlm nnti..

mlmnya kol 8.00 col restoran kt umah order tomyam, kailan n daging msk merah. aku x lrt nk msk.. hu hu.. x lrt cmpur mls.. ekekek.. kol 8.30 gi amik mknan yg aku order.. gi klinik trus lah.. jeng jeng jeng.. doc kata aku gastrik n salah mkn.. sblm ni xde lak gastrik.. aku br nk diet.. doc kata xyah diet2 la, x gemuk pon.. ader ker.. punggung aku punya la besau, ngn perut buncit dia kata dh kurus? hu hu.. amik mc skali.. smpai umah leh trtinggal air cappucino blended n kopi ais.. uwaaa... hb mls nk pusing blk.. biarla.. xde rezeki hr tu.. hu hu.. tp aku mkn skit jer.. 2-3 suap jer.. xlalu, perut sebu..

hr ni g keje pon pening2 lalat.. drive slow jer.. syg lak nk mc, hjg bln nk kena close acount n bank in cek.. redah jer.. sib dh makin ok.. mlm ni pon hb tapau.. sbb aku masih di opis.. hu hu..

4 comments:

sweets said...

x sihat...sha....ke nk dpt baby?
padan la x up date blog..x sihat rupenye..

eynda said...

Get well soon :-)

m@ said...

moga cepat sembuh sha:) bahaya drive time x sehat tu..

shabiela said...

kak sweets, xde baby la.. he he.. gastrik jer sbb xmkn.. xsmpt nk update blog, bz..

tq kak eynda...

ma, tu la.. tp sha ni degil.. nk drive gak.. smgt nk g keje.. he he..