Monday, May 18, 2009

Aktiviti Jumaat lepas..




Bukan aktiviti jumaat lepas.. tp setiap jumaat lps solat jumaat.. dlm kol 3 pm aku sefamily n mak aku sefamily pi melawat umah.. wajib tu.. sbb kami beli sebelah2 jer.. mak aku siap bwk tikar, dia x larat berdiri lama2.. balqis n amalin lak diluar kawalan.. masuk kuar umah.. bebas tol..
Umah kami kat situ gak, simpang jer lain..kat simpg 4 sekolah cina. kalo dr kb umah baru belah kiri n umah sewa belah kanan.. tp masuk ke dlm 3 km gak.. Aku xpernah citer lg pasal umah ni.. Baru jer stat byr bulan ke3.. banglo kecik jer.. Rege biasa2 jer. Skang umah aku br pasang granite kt ruang tamu.. baru cat selapis.. toilet lom buat lg. Umah mak nk siap dh. Dok psg pintu n sink. oppss.. toilet pon lom siap. tp mozek sume dh psg.. nnti dh siap aku amik gmbo.. janji sblm posa nk masuk.. harap2 smpat la..



6 comments:

sweets said...

best la rumah camni sebuah kn..

Some1...somewhere...somehow... said...

bestnyer...
pastu antara umah sha n umah mak leh wat playground sendiri utk anak2...

mami said...

wah..banglo gitu...

shabiela said...

kak sweets, privacy skit.. ader tanah utk anak2 main n cucuk tanam..

kak y, kami plan nk wat kolam ikan memanjang.. pastu letak jambatan kecik tengah2..

mami, banglo murah jer.. dpt diskaun lg.. sbb pembeli pertama.. umah kelate ni mana ader mahal sgt.. lgpon kat kok lanas umah murah2..

sweets said...

sha kat salor kat kg abg bnyk umah banglo cam ni area pasir mas..dulu g tengok gak x mampu abg ckp so beli umah teres je.

shabiela said...

Kak sweets, area situ n jauh dr bandar mmg murah.. hr tu tnya kt pasir tumboh, mahal giler.. sama jer ngan umah yg sha bli skang.. sbb tepi jln n dkat ngn bndar kan, tu yg mahal..