Thursday, March 12, 2009

Nak solat.

Seriusnya muka Balqis. Sajer tepek gmbo balqis masa mula2 dia pakai kain semayang. Aku beli kat wmc, size S RM40 jer. Rupanya akak yg jual ni dok dekat ngn opis, trus mai anta kt opis.. he he.. Aku baru bwk balik masa ni, trus pakaikan kat dia. Siap minta sejadah lg. Tapi dia panggil 'jadah'. Mula2 beli mmg rajin semayang. Cukup waktu tu. Kadang2 trlebih. Selalunya kalo dia nk semayang dia akan cakap, 'kakak x mayang lg ibu'. Skang ni ikut suka dia jer.. Kalo rajin dia semayang la. Ataupon nmpak kita nk semayang dia ikut skali. Ada skali tu aku tgh semayang, dia dok depan ngadap aku. Tetiba aku nampak dia nngis smbil berdoa.. tergelak aku.. x kusyuk, terus batal solat. Lawak tol dia, tgk mana org doa smbil nngis.. ha ha..

3 comments:

iNa said...

kiutnye balqis..

shabiela said...

kiut ker.. masam jer muka.. he he.. thanks..

Melly Millia said...

wmc tu dimana yea???