Thursday, January 29, 2009

Makan makan..





menu yg biasa aku mkn kt opis.. biasa 1 bulan ader la menu ni.. ader 1 kali, ader byk kali.. tgk pada selera, cewah.. he he .. jgn terliur lak, menu biasa jer.. tp skang ni dh tukar, kami mkn jauh skit.. kt kubang kerian.. the sizzling house.. skali pergi mesti nk pergi lg.. br 2 kali aku n fren gi.. 1st time of cos la mee sizzling seafood.. second gi aku mkn chicken chop.. mggu dpn hjt nk pi mkn tom yam lak.. tgk member mkn mihun tomyam, kaler dia fuh.. bau dia adoi la.. rs dia mesti tip top.. mmber kata best.. aku nk snap pic malu la sbb ramai sgt org.. nnti la ader kesempatan aku amik.. mkn kemain, hrp diet x hncuss... he he..





5 comments:

eynda said...

Strawberry tu nampak so yummyyy.... :-)

ana said...

sedapnya straberry...feveret akak tu...huhu...

shabiela said...

kak eynda, yg kecik sedap.. tu besau.. kureng skit..

kak niesya, sha suka cicah coklat.. yummy.......

m@ said...

yummy nya strawberry tuh..ma pulak suka cicah dgn susu:)

Anonymous said...

sy suka mkn depan USM tu..
ada satu kedai western...

mabeles!!