Friday, December 19, 2008

Nak pi sekolah..





Ni gelagat balqis br balik dr klinik hr tu. Smbil tggu aku bwk amalin jumpa doc, adik aku bwk balqis kedai sblh. Dia nmpk beg sekolah ni gmbo spiderman. Sukanya dia, tp dia panggil cicaknen.. sume jenis cicakman, spiderman, ultraman, batman sume dia panggil cicaknen.. ish ish.. adik aku kata sib baik murah rm3.99 jerk.. dia pon bli la.. tunjuk gmbo barbie xnk lak.. dlm kedai smpai umah dok galas beg tu jer.. amalin usik marah tu.. selipar tu lak aku nmpk cun, aku bli gak. rm 5.99 jerk.. he he tp br skali pkai ader org kenan n rembat.. sib baik murah.. biarlah.. xde rezeki balqis.. hu hu





4 comments:

m@ said...

comeinyaaa...clever dia nk p sekolah:)

shabiela said...

tu la ma, hari2 ckp nk pi kolah ibu.. he he..hrp2 dh sekolah nnti smgt nk pi sekolah sntiasa ader.. :)

ammi said...

hui..cemana nak pi sekolah tak pakai seluar tu???

shabiela said...

he he.. kak mi, pesen baru, sekshi sikit.. he he..