Sunday, December 7, 2008

My 26th Birthday !!!

Yey... hr ni genap 26 thn umur aku... wah, dh tua la pulak.. he he.. hadiah dr hb, pi rebonding rambut.. tu yg aku mintak.. nk suh dia bli present, bertuah la.. bukannya pndai.. last2 ku mintak duit pi salon sndri.. he he.. kbtlan mmg nk pi wat rmbut pon. tggu ms sesuai.. hr jumaat, hr period n adik aku ader kt umah leh jg anak.. he he.. tp hasilnya x mmberansangkn... x mcm aku wt kt kb 3 thn lps.. ni cam luruskan rmbut jer.. gmbar ader tp xleh tepek.. bahaya.. he he.. tp mmg straight, tp ... byknya tapi.. dh gtau tokey cina tu, dia suh mari lps 3 hr sbb nk cuci dlu. pas cuci br dia nk tgk.. cuci kt kedai dia la.. warranty 1 week.. rabu or khamis aku pi lak kalo smpat.. ataupon jumaat.. tgk smpat.. alasan dia sbb rmbut aku paras bahu.. dia pi blow.. aku nk tajam2.. hish.. bayar mahal2 nk la result yg tip top..

mlm ni gak nk bertolak blik umah pil.. pg td jln tutup.. ptg dah leh lalu.. air sg naik weh.. mintak2 x banjir.. nk korban camner.. ujan lak x brenti..

No comments: