Thursday, March 20, 2008

Opis aku..

Hari tu aku kata nk post gmbr opis br kan. So, ini lah dia. xde la lawa sgt, tp ok la dr opis dulu.. Tp opis aku ni, aku kena brpisah le ngn kengkawan aku yg 2 org tu. Diorang department hotlink. Time boring2 aku p opis diorng nk bual2. Aku mana leh senyap wlau sehari, ader jr bnda nk dibualkan..
Pintu masuk tgkt atas kt tangga.. Bukak kasut kt cni ek..
Lorong nk p bilik. Sebelah kanan department hotlink, aku punye sebelah kiri department roti high5..
Masuk jer pintu sblh kri td ader 3 pintu lak utk masuk ke setiap bilik. Pintu pertama bilik bos no.2, tgh2 bilik aku n hujung sana bilik bos no. 1. Sblh bilik bos adalah toilet. Dpn toilet bilik meeting.
Ni masuk ke bilik aku. Luas kan. Nak tdo pon leh.. Xde ape nk letak dlm bilik aku ni. Just ader peti besi, almari 2 biji n kotak2 isi document.
Ni lak meja aku, mngadap cermin. Senang salesman nk wt pmbyran.. Abaikan meja ku yg selerak tuh. Byk keje menanti tp rileks la, pas ni br wat. He he he..



2 comments:

Anonymous said...

sheeda keje kat mn?

shabiela said...

kerani roti high5 je branch kb ni.