Thursday, February 14, 2008

Yea yea, streamyx dh ok..

Sukanya aku line streamyx dh ok. Laju skit wt keje. Kalau tak, nk tggu download siap, smpai berjanggut kena tggu. Tapi aku xde ms nk tmpek gmbr lg. Hr ni pun dh lewat. Tgklah sabtu ni kot. Sbb nye pc aku ni berproblem skit. Ntah nape xleh nk access gmbr. Nk tmpek gmbr aku p holiday ms cny br2 ni.

Perkembangan anak2 ku skang, Balqis dah leh sebut mcm2. Tp yg nk tergelak nye, dia paggil aku mak, mama, umi, da (nama aku) ikut mood dia lah. Ayah pandai lak dia sebut. Kalau mak aku suap amalin mkn nestum, dia pun tumpg mkn gak. Gigi dh penuh pun ada hati nk mkn nestum.. Smpai aku kena beli nestum tin besar. Amalin mmg kuat mkn. Bgun pg sblm mandi mkn skit, pas mandi sblm tdo mkn lak. tgh hr mkn n ptg lak mkn. Mlm kalau dia tdo lewat mkn gak. Risau aku, sbb perut dia 'muda' lg. Tkut ada effect ape ker.. Semlm p tmbg, kakak 9.5kg n adik 5.8kg. Kakak kena bg ubat cacing, Mggu dpn kna cucuk adik, sbb p smlm x ckup umo. Misi silap kira. Hish, kena p 2 kali lak.. Mlsnye nk drive..

No comments: