Saturday, January 19, 2008

Perangai Balqis n Amalin.

Pg td aku p lwt. Amalin aku tggalkan ats katil sorg2. Aku p mandi, siap mndi xsmpt nk lap tetiba dia nngis kuat. Ingtkan jatuh katil, rupanya dia marah kna tggal sorg smpai merah muka. Kbtln Balqis tdo umah nenek, xde org kt umah. Hubby lak dh p keje. Sian dia smpai trbatuk. Siap2 bwk mak p jmpa doc dia. Bdk 2 org tu bwk gk, tp tggal dlm keta ngn aku n abah, mak p sorg je. Lama sgt tggu, Amalin wt prngai, nngis lg smpai merah muka. Rupanya dia nk tdo. Balqis lak, adik nngis dia pun nngis. Tensen jap aku. Tp dia smpt wt lwk smpai aku x jd nk mrh. Tgk lah glgt dia hari2, nk marah pun xjd. Almari xleh knci, sbr je lah.
Adui.. habislah selerak dlm lemari tu. X larat ibu nk kemas skmo.. Dlm lemari pun leh jd tmpt main.
Tersengih jer kena marah ngn ibu n ayah. Bukan tau takut pun bdk ni. Lagi kite marah, lg dia buat. Kdg2 kite marah, cpt je tgn dia tarik lipatan baju tu. Baik wt x tau jer..

No comments: